Regulamin Apartamentu
§1 Przedmiot regulaminu
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentu i jest integralną częścią umowy.
- Do zawarcia umowy dochodzi przez dokonanie rezerwacji (telefonicznej lub online), zapłaty zadatku lub całej należności za pobyt przez Gościa (najemcę), podpisanie karty meldunkowej.
- Zawierając umowę Gość (najemca) potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu oraz wyraża zgode na przesyłanie faktur drogą elektroniczną na wskazany w karcie meldunkowej adres e-mail Gościa.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości Apartamentu.
- Regulamin dostępny jest w Recepcji, w Apartamencie oraz na stronie www.aparthotel-platinum.pl
§2 Doba hotelowa, Rezerwacja
- Apartamenty wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 16:00 i kończy się do godz. 11:00 dnia następnego.
- Z apartamentu można korzystać wyłącznie po dopełnieniu formalności meldunkowych i dokonaniu pełnej opłaty za pobyt.
- Rezerwacja apartamentu dokonywana jest w następujący sposób:
- a. po złożeniu oferty, wynajmujący dokonuje wstępnej rezerwacji, którą potwierdza wiadomością przesyłaną najemcy za pośrednictwem wiadomości e-mail w której określony jest czas pobytu oraz kwota opłaty za cały pobyt,
- b. w terminie 3 dni roboczych od otrzymania rezerwacji wstępnej Gość zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości podanej w potwierdzeniu rezerwacji,
- c. za skrócenie przez Gościa zakupionego pobytu Wynajmujący nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany okres,
- d. w przypadku anulowania rezerwacji zadatek nie podlega zwrotowi.
- Odmowa wypełnienia i podpisania karty meldunkowej jest równoznaczna z anulowaniem rezerwacji i zachowaniem opłaty przez Wynajmującego.
- Wynajmujący zastrzega prawo do anulowania rezerwacji bez podania przyczyny ze względów technicznych i innych niezależnych od niego, w terminie 24 godzin od dokonania rezerwacji.
- W przypadku chęci przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić ten fakt najpóźniej do godziny 22.00 dnia poprzedzającego wyjazd. Wynajmujący może nie uwzględnić życzenia Gościa, w przypadku braku wolnych miejsc lub naruszenia przez Gościa niniejszego Regulaminu.
- Wynajmujący może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu złamał Regulamin Apartamentu, wyrządził szkodę w mieniu Apartamentu lub innych Gości, albo na osobie Gości, pracowników Apartamentu czy też w inny sposób zakłócił funkcjonowanie Apartamentu.
- W szczególnych przypadkach (m.in. Sylwester) obowiązuje kaucja wysokości 1000 zł.
§3 WARUNKI KORZYSTANIA Z APARTAMENTU
- Gość nie ma prawa przekazywać, udostępniać bądź podnajmować zwalnianego Apartamentu osobom trzecim bez pisemnej zgody Wynajmującego
- Na terenie Apartamentu obowiązuje cisza nocna w godz. 22.00-07.00.
- W Apartamencie nie mogą przebywać osoby trzecie nie posiadające wypełnionych kart meldunkowych i nie zgłoszone Wynajmującemu. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za mienie pozostawione w Apartamencie, mienie Apartamentu jak i szkody wyrządzone przez te osoby.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w Apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np: grzałek elektrycznych, grzejników, żelazek oraz palników gazowych.
- Przed wymeldowaniem należy posprzątać aneks (umyć naczynia, blaty, wyrzucić resztki jedzenia). Jest możliwość posprzątania aneksu przez obsługę w cenie 50 PLN po wcześniejszym poinformowaniu recepcji.
- Przy każdorazowym opuszczaniu Apartamentu Gość obowiązany jest zgasić światło, zakręcić wodę oraz zamknąć Apartament na klucz.
- Zabronione jest palenie papierosów w Apartamencie.
- Parking przed budynkiem jest płatny, a stawki należne ustala SPP w Szczecinie.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu należącego do Gościa, a także za nieuiszczenie lub nieprawidłowe uiszczenie opłaty za parkowanie w strefie płatnego parkowania.
- Zabrania się bez zgody osoby umocowanej do utrwalania bądź wykorzystywania w jakikolwiek sposób wizerunku apartamentu.
- Możliwy jest pobyt ze zwierzętami za dodatkową opłatą w wysokości 50 zł za dobę za każde zwierzę. Maksymalnie przyjmujemy 2 zwierzaki.
§4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i innych urządzeń w Apartamencie, nawet gdyby zostały spowodowane nieumyślnie.
- Gość ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zaistniałych szkodach w mieniu/wyposażeniu Apartamentu, a także zgłosić niezwłocznie wszelkie inne nieprawidłowości.
- Wynajmujący nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy należących do Gości
- W przypadku odnalezienia przedmiotów pozostawionych przez Gościa w Apartamencie, (po jego opuszczeniu) mogą zostać odebrane w ciągu 30 dni od dnia wymeldowania.
- W obiekcie obowiązuje zakaz robienia zdjęć a w szczególności ich późniejszego publikowania bez zgody właściciela obiektu. Za naruszenie obowiązującej zasady nakładana jest opłata w wysokości 1000 zł za każde zdjęcie.
§5 USŁUGI
Na życzenie Gości, Recepcja świadczy nieodpłatnie następujące usługi takie jak:
- a) udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą (w ramach dostępności),
- b) zamawianie taxi (w ramach dostępności),
- c) zamawianie imprez dostępnych dla turystów (w ramach dostępności).
§6 OPŁATY DODATKOWE
- W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu na Gościa zostanie nałożona opłata dodatkowa. Wysokość opłat dodatkowych przedstawia się następującą (ceny netto):
- a) ponadnormatywne sprzątanie: 250 zł
- b) opłata administracyjna (zakłócenie ciszy nocnej, zakłócenie spokoju innym mieszkańcom i Gości, obecność niezameldowanych osób w apartamencie po godz. 22:00): 500 zł
- c) zniszczenie/kradzież telewizora: 1500 zł
- d) zniszczenie/kradzież ręcznika: 50 zł/mały, 75 zł/kąpielowy, 25 zł/ścierka kuchenna
- e) zniszczenie/kradzież pościeli: 50 zł/poszwa, 30 zł/poszewka, 20 zł/poszewka na jasiek, 200 zł/kołdra, 100 zł/poduszka, 60 zł/jasiek, 60 zł/prześcieradło
- f) zniszczenie/kradzież naczyń: 15 zł/szklanka, 15 zł/kubek, 25 zł/kieliszek, 15 zł/talerz mały, 25 zł/talerz duży (w zależności od rodzaju i ilości)
- g) zalanie sofy/łóżka: 150 zł
- h) zniszczenie krzesła: 150-300 zł
- i) zniszczenie/kradzież obrazu: 150 zł.
- j) czyszczenie ścian/malowanie – 25 zł/m2
- k) wymiana okna – 1500 zł
- l) naprawa kabiny prysznicowej – 1500 zł
- m) pozostałe zniszczenia – zgodnie z kosztami naprawy
- n) wykorzystanie wizerunku apartamentu – 1000 zł
- o) dopłata za większą ilość osób w apartamencie niż podano w rezerwacji – 80 zł za osobę
- p) zagubienie/kradzież klucza – 500 zł
- r) palenie – 500 zł
- s) dzieci do lat 3 – bezpłatnie, dzieci powyżej 3 lat – 50 zł za dobę.
- W przypadku złamania przez Gościa Regulaminu Wynajmujący nakłada na niego opłatę dodatkową w terminie 7 dni od dnia ujawnienia szkody.
§7 POBYT ZE ZWIERZĘTAMI
- Gość przebywający w Aparthotelu Platinum ma prawo po uprzednim zgłoszeniu w Recepcji za dodatkową opłatą (50 PLN/doba/zwierzę) do zamieszkiwania ze zwierzęciem w wyznaczonych przez Aparthotel Platinum apartamentach. Pobierana jest kaucja w wysokości 500 zł.
- Właściciel psa zobowiązany jest posiadać przy sobie książeczkę zdrowia zwierzęcia z aktualnymi szczepieniami w tym obowiązkowo przeciw wściekliźnie oraz kaganiec i smycz.
- Aparthotel Platinum zabraniają przyjazdu ze zwierzętami ras powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, a w szczególności:
Amerykański Pit Bull Terrier, Pies z Majorki – Perro de Presa Mallorguin, Buldog Amerykański, Dog Argentyński, Pies Kanaryjski – Perro de Presa Canario, Tosa Inu, Rottweiler, Akbash Dog, Anatolian Karabash, Moskiewski Pies Stróżujący, Owczarek Kaukaski. - Właściciel zobowiązany jest do zapewnienia psu: smyczy, kagańca, miski, ręcznika do wycierania łap oraz posłania, a także woreczka na odchody.
- Pies na terenie ośrodka musi być na smyczy i w kagańcu pod pełną kontrolą właściciela.
- Zwierzę nie może zakłócać wypoczynku osób przebywających w Aparthotelu Platinum. Zwierzę nie może hałasować oraz zakłócać ciszy i spokoju zarówno na terenie posesji, a tym bardziej wewnątrz budynku i w apartamencie.
- Zabrania się pozostawiania zwierzęcia na terenie Obiektu bez opieki, także wewnątrz apartamentu.
- W trakcie pobytu w Aparthotelu Platinum, apartamenty, w których przebywają zwierzęta będą sprzątane tylko podczas nieobecności zwierzęcia w apartamencie.
- Gość zobowiązuje się do natychmiastowego sprzątania nieczystości po zwierzęciu. W celu załatwiania potrzeb fizjologicznych, psa należy wyprowadzać poza teren Aparthotelu Platinum.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zabrudzenia lub zniszczenia w wyposażeniu oraz w urządzeniach technicznych Obiektu poczynione przez zwierzę.
- Właściciel zwierzęcia zwalnia Aparthotel Platinum i jego pracowników z wszelkiej odpowiedzialności za wszystkie szkody wyrządzone przez zwierzęta na osobach trzecich i mieniu tych osób.
- Wysokość opłaty za szkody zostanie ustalona przez Aparthotel Platinum.
- Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest stosować się wszelkich uwag personelu i kierownictwa Obiektu, uściślających zasady pobytu zwierzęcia na terenie Aparthotelu Platinum.
- Za nieprzestrzeganie w/w regulaminu Aparthotelu Platinum zastrzega sobie prawo nałożenia kary finansowej włącznie z odmówieniem dalszego pobytu gościom, a właściciel jednocześnie zobowiązuje się do opuszczenia terenu Aparthotelu Platinum wraz ze zwierzęciem.
- W przypadku powtarzających się skarg innych gości Aparthotelu Platinum na zachowanie zwierzęcia, Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego świadczenia usług (w szczególności pobytu) właścicielowi zwierzęcia.
§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Podpisanie kart meldunkowych przez Gościa świadczy o zapoznaniu się z regulaminem i akceptacją jego treści oraz wyrażeniem zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną na wskazany w karcie meldunkowej adres e-mail Gościa.
- Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Aparthotel Platinum, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 27, 70-461 Szczecin dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Apartamencie oraz korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Wynajmującego. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
- Gość nie może dokonywać zmian w Apartamencie i jego wyposażeniu.
- Do pięciu śniadań możemy wydać w formie serwowanej, a nie bufetu.
Stan na dzień 01.02.2017 r.